Årsstämma

Stämman 2024 äger rum 16 maj kl. 14 i Åkerbyparkens restaurang, som tidigare år äter vi gemensam middag i restaurangen. Handlingar lämnas ut två veckor innan stämman,

Stämman 2023 genomfördes 25 maj i Åkerbyparkens restaurang. Efter stämman serverades middag i restaurangen.

Stämman 2022 genomfördes den 12 maj 2022 i grannföreningen Åkerbyparkens restaurang. Efter stämman bjöd föreningen på middag för att fira föreningens 25 år.

Stämman 2021 genomfördes den 27 maj som poströstning utan fysisk närvaro.  Några gemensamma aktiviteter inomhus vid 2021 års stämma kunde inte planeras på grund av covid-19. Styrelsen tackar för medlemmarnas deltagande i poströstningen.

Stämman 2020 ägde rum 10 juni 2020. Stämman genomfördes med poströstning och med möjlighet att delta i stämmolokalen. De flesta medlemmarna hade hörsammat styrelsens uppmaning att poströsta för att minimera risken för smittspridning av Coronaviruset covid-19. Sex medlemmar var fysiskt närvarande förutom styrelsen och stämmoordförande. Den efterföljande vårmiddagen vara inställd beroende på risken för smittspridning av covid-19. Styrelsen tackar för medlemmarnas deltagande i stämman, om än på olika sätt, och ser fram emot att kunna återgå till normala rutiner inför nästa års stämma.